6/14/2009

Cum se cucereste un baiat?


“Cum se cucereste un baiat?” Ne-am gandit de mii de ori la aceasta intrebare. Am fost nesigure, sau poate increzatoare, timide sau indraznete…fiecare in felul ei. Da! Fiecare in felul ei! Asa se cuceresc baietii :). Din arta seductiei nu pot sa lipseasca individualitatea, unicitatea, originalitatea. Fii tu insati si sigur il vei cuceri! Dar poti sa fii tu? Te cunosti destul de bine? Aici intram in alt subiect, care va fi probabil dezbatut pe viitor. Revenind la problema noastra, trebuie mentionat ca exista cativa pasi in cucerirea reprezentantilor sexului tare.

1. Atrage-i atentia! Imbraca-te cu ceva sexy - insa nu vulgar, in caz ca vrei ceva mai mult decat sex - , machiaza-te special , adopta o coafura interesanta, cumpara-ti niste pantofi cu toc si treci pe langa el sigura pe tine, arunca-i o privire provocatoare, zambeste discret si cand il vezi mai fermecat intoarce capul si mergi mai departe.

2. Comunica! Te-a remarcat, acum poti sa ai ceva mai mult contact cu el. Insa nu oricum! Fii misterioasa. Printr-o “coincidenta” va trebui sa va aduca ceva impreuna – un prieten comun, o carte scapata pe jos sau orice gasesti tu ingenios. De aici se va desprinde inceputul primei voastre discutii. Pune-i intrebari deschise (la care nu se poate raspunde cu “da” sau “nu”), arata-te interesata de persoana lui (hobbyuri, activitati de timp liber, proiecte din viitorul apropiat); cand el te intreaba ceva, raspunde-i voalat, nu-i oferi prea clar raspunsul, nu te deschide din prima – nu uita ca secretul unei relatii de durata este chiar acest mister, dorinta de a mai descoperi ceva din persoana iubita in fiecare zi.

3. Mai multa intimidate! Daca este o fire mai timida si nu te-a invitat el in oras, nu ezita sa o faci tu. Acum, ca il cunosti cat de cat, provoaca-l la o intalnire interesanta, pe placul lui. Ii plac filmele? Ia-l de manuta si mergeti la cinema. E un gurmand? Du-l la cel mai nou restaurant. La a doua intalnire ai putea sa-l duci intr-un loc preferat de tine, sa-I arati ce-ti place tie sis a-l inveti lucruri noi.
Nu uita “sa nu te lasi” din prima! Cred ca cea mai buna alegere pentru sfarsitul primei intalniri nu ar fi un sarut pe obraz si nici un french kiss – apropie-te de el privindu-l in ochi, pune-i cu delicatete o mana pe gat, apropie-ti buzele de ale lui si mangaie-le cu gura ta (insa nu il saruta!); acum desprinde-te brusc de el si pleaca zambind, spunandu-i ceva de genul “Ma suni tu!”.

Cam acestia sunt pasii pentru a-l cucerii cu adevarat. Nu uita insa ca nu sunt formule matematice si nici magie. Etapele descrise mai sus trebuie adaptate de la caz la caz si s-ar putea sa nu functioneze garantat. Poate nu va potriviti. Poate el detesta fetele directe si tu nu renunti la obiceiurile tale pentru el. Nici nu trebuie sa o faci! Nu incerca orice, iti spun inca o data sa fii tu insati, pentru ca daca te prefaci a fi altcineva nu o sa mearga. La un moment dat te vei satura sa joci teatru si iti vei arata, vrand nevrand, adevarata fata. El va fi dezamagit, uimit si cu siguranta ca nenumaratele certuri precedente despartirii vor debuta cu success. Daca nu e el ceea ce-ti trebuie acum, flirteaza in continuare si sigur il vei gasi pe EL. Pana atunci sigur vei da gata multi baieti cu noile tale trucuri de seductie, adoptand INVENTIVITATEA, INGENIOZITATEA, ORIGINALITATEA SI NATURALETEA!
Mult succes!

18 comentarii:

  1. Superrrrr....acum o sa dau toti baietii pe spate:D:D:D
    :X:X:X:X:X::X:X:X:X:

    RăspundețiȘtergere
  2. Hopa,un nou editor pe aici.
    Bine ai venit,eu sunt Petre,alt editor :>

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti amuzant...:))

    Tu esti 'juma' de editor:))

    RăspundețiȘtergere
  4. am 13 ani si eu plac un baiat de la scoala
    de fiecare data cand trec pe langa el se uita mereu la mine dar nu stiu daca ma place sau nu
    ce ma fac?va rog ajutatima
    daca aveti idei add....chocolate_girl.brunette

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut EU stiu CE trebue as faci cind el se uita LA tine zimbeshte si daca el it I zimbeste in raspuns inseam a ca da te pace ,mult suces!!!

      Ștergere
  5. iubesc si eu un baiat dar ie putin mai mare decat mine am fost cavaler de onoare la o nunta si de atuncia imi place de el daca vreti sa mai vorbim acesta este idiul meu cristina.ale45

    RăspundețiȘtergere
  6. nu prea merg sfaturile tale

    RăspundețiȘtergere
  7. fetelor sarutatil si gata da cu limba si eu am 6 baietila picorele mela ma plac mult da oricum nu acceptati s facetti dragiste din prima

    RăspundețiȘtergere
  8. deci ii spui ca trebuie sa va intalniti pe seara doar vi doi si i zici ka simpti ceva pt el si il intrebi daca are prietena si il intrebi daca nu ar vrea sa fie cu tn dar daca zice nu i zici ca doar cateva zile si daca nu i place va despartiti dar u sarutal si ale chestii mangaiel joacate cu parul lui muscal pe gat o sa te placa >3

    RăspundețiȘtergere
  9. Pacat ca sunteti certate/certati cu Limba Romana !

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna! Si mie imi place un baiat dar nu stiu daka si lui ii place de mine. Cum sa fac ca sa aflu? :-*<3 @-}--

    RăspundețiȘtergere
  11. Si mie imi place de un baiat. E in clasa a 6a iar eu in a 5a el la parter , eu la etaj(in scoala) . Nu stiu prea multe despre el, dar stiu ca lui ii place de colega mea de clasa... Cum aflu daca ma place? Va rog , macar un raspuns. Deea va pupa.

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna si mie IMI piace de un baia cu un an mai mare ca mine . EU am 15 ani si un presa stiu cum sa FAC sa aflu daca ma piace pentru ca e prima da cand IMI place de n baia . Va rog frumos ma puteti aiuta si PE mine un sfat ceva . Multumesc :(((

    RăspundețiȘtergere
  13. Salut,mie imi place un baiat mai mare ca mine cu 1 an.El vorbeste destul de urat dar nu stiu de ce imi place.odata ma duceam la o ora si m-a aratat cu degetul si a zambit.era cu prietenul lui.apoi alta data era cu acelasi prieten iar acesta ia zis incet 'uite-o' cand am trecut pe acolo iar baiatul de care imi place s-a uitat.apoi alta data cand eram pe holurile scolii se uita la mn de vreo cateva secunde iar cand m-am uitat eu a intors privirea in alta parte. Voi credeti ca am vreo sansa cu el ? el este mai mereu cu niste fete de la el din clasa de care eu cred ca e imposibil sa se indragosteasca daca am vreo sansa cum sa fac sa intru in vorba cu el sau macar sa am un contact cu el adica nu stiu sa fim pmai prieteni?

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna am 13 ani si.mi plaxe de un baiat de 14 .am o problema...el m.a placut si cred ca inc ma place dar noi doi am "fost impreuna"dar nu ne.am vazut nici o dta fata in fta sau sa vb la ye.pana acum ma suna cu ne privat si vb codat prin bipaituri.este timid dar ffff dragut si destept.este vecin cu mn dar totusi nu.l vad nici o dta....cum sa fac sa vb si vad cuel...a si acum s.a schombat nr de tel dar nu vrea sa mi.l dea .......va rog ajutor......chiar nu stiu cum pot sa dau de el.....dar el pana acum m.a urmarit......este cam bizar dar ajutati.ma a rog ms

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza!