6/03/2009

Andore-interview


  Salut, numele meu e Gavril Mircea, prietenii imi spun Andu. Sunt din Constanta si am 23 de ani jumate :). Unii ma cunosc ca si Andore (Andore fiind o porecla pe care am primit-o cand eram mai mic - daca stie cineva jocul Final Fight, inseamna ca stie ce si cum:P). Sunt sagetator, muzica este una din pasiunile mele. Ma simt onorat de privilegiul oferit sa raspun acestui interviu... deci sa incepeeeeem :

1)Prima mea intrebare este legata de aparitia ta.Deci,cum
si cand a inceput totul?


Primul contact cu hip-hop-ul l-am avut prin 90 si ceva, ieseam cu parintii la plimbare prin Mamaia (vara) si imi cumparam de pe tarabe casete cu "muzica straina". Mi-am luat NWA, Vanilla Ice, MC Hammer si alte casete (nu mai retin acum titlurile) si pur si simplu m-am indragostit de stilu asta. Apoi plin clasa a 6-a sau a 7-a parca am auzit “B.u.g. Mafia - Inc-o zi,inc-o poveste.” De atunci am inceput sa cumpar cam tot ce insemna hip-hop romanesc. Am inceput sa scriu versuri si sa fac negative in Hip Hop EJay dar n-am apucat sa le inregistrez. Apoi am mai crescut si prin clasa a 9-a cu un prieten (Kame) am format o trupa (NastyTakerz) si am scos un EP (Zei pana la moarte) la un prieten din cartier care avea un studio cat de cat profesionist.In paralel am mai tras acasa cu un microfon de rahat niste piese ce s-au concretizat intr-un album (de care nu prea sunt mandru:P). Dupa aceea am mai tras un album solo tot la acel studio (Mesaj underground pt. ma-ta!), de pe care,zic ca au fost de retinut piesele "Regrete (Ale unui soldat infrant)" si "Racesc ratacesc". Asaaaaaa... dupa aia prin 2006 cred, am inregistrat piesa "Fluturi" si m-am decis sub numele de Andore,sa abordez numai teme de genu (intre timp mi-am "dezvoltat" mai multe personalitati:P). Am mai lucrat niste piese si am zis sa le pun pe toate intr-un album – ‘Pentru pasari’

2)Melodiile tale sunt triste,pline de sentimente si placute urechii.Ele se adreseaza in general adolescentiilor,dar nu numai.De unde ai inspiratia necesara compunerii lor?

Muzica mea se adreseaza tutoror celor capabili de emotii puternice. Nu scriu piese triste, adica, fiecare piesa are ceva din elementul fericirii. Ca sursa de inspiratie.... viata mea... nu stiu. Diversi cocalari comenteaza pe “youtube” ca si cum eu m-as inspira din romane. LAME! Sub numele Andore scriu doar ceea ce simt. Aici as avea de facut o mentiune, piesa "Petale de crini" este o gluma ce nu trebuia sa apara pe net, mai ales sub numele Andore. Povestea aceea nu este o poveste adevarata. Culmea si ironia cruda a fost ca, dupa ce am scos eu melodia asta sa moara cu adevarat o fata Alexandra,in accident de masina... In fine, sper ca am lamurit treaba asta si fiecare sa fii inteles ca nu e nimic mai mult decat o coincidenta proasta. In rest ce sa mai zic de inspiratie ? Intr-o dimineata ma tot "plimbam" pe ‘youtube’ si am gasit o melodie de a mea postata ce purta numele "Fluturi EMO Version". Am dat un PM celui ce a postat-o si l-am rugat sa scoata acel
video deoarece eu nu incurajez acest curent, dar m-a ignorat total (ffff urat din partea lui). Iar apoi tot navigand pe ‘youtube’ am vazut diverse filmulete cu pustoaice de 12-14 ani ce s-au sinucis (emo deastea). Eu nu prea sunt genu de om care militeaza pentru ceva sau sa fac vreo propaganda, dar am decis sa fac o piesa "EMO nu este raspunsul!" pe care vreau sa o promovez si sper ca si blogul acesta ma va sustine.EMO nu este raspunsul ! Viata merita traita orice s-ar intampla. Nu te incadra intr-un stereotip ! Fii original ! Stabileste-ti singur limitele, nu lasa un gen de muzica sa-ti spuna ce sa asculti, cum sa fii, cum sa te imbraci, samd. Asta-i valabil pentru toate genurile muzicale.

3) Melodia ‘Andore Vs. Cascada – Fluturi’,este cea mai ascultata melodie,a ta,de pe internet.Melodia este foarte frumoasa si aduce in mintea oamenilor multe amintiri placute(prima iubire,urmata de prima despartire).In momentul in care ai compus melodia ai trecut printr-o despartire sau a fost doar o inspiratie de moment?

Mmmm…fiecare interpreteaza piesa cum vrea :) Din perspectiva mea, este o poveste de dragoste intre un fluture si o statuie. Un fluture ce reprezinta libertatea ce si-o merita fiecare intr-o relatie, iar statuia este acel element sedentar. In "filmul meu" statuia a fost de treaba si i-a oferit liberatea menita fluturelui :) Asa e in dragoste ;) 

4)Povesteste-ne ceva despre noul tau album -”Pentru Pasari”.

Albumul "Pentru Pasari",nu stiu cand va fi gata. Nu mai zic nimic ca nu ma tin de promisiuni (am si alte proiecte-n paralel dar nu vreau sa intru in detalii). Colaborari o sa am cu Octe, EugenIustin (Zgarie Nori), Teasta, Kame, Cosmina si inca cateva persoane (nici la capitolul colaborari nu m-am decis). Sper sa fie un raport bun intre calitate-cantitate, o sa fie ceva in jur de 16 piese (cateva probabil le stiti de pe net).

5)Si o ultima intrebatre.Spune-ne ceva despre planurile tale de viitor,pe unde si cum te vezi peste 5-6 ani? 

Pfff, planuri de viitor?!? Vreau sa fiu fericit, sa fac bani, sa intemeiez o familie :). Momentan am o prietena la care tin mult dar sunt prea tanar pentru casatorie (vreau sa mai copilaresc:))). Peste 5-6 ani ma vad insurat si poate si cu un Andore Jr., dar eu nu pot spune o data exacta cand o sa termin albumul, despre asa ceva nici nu ma incumet sa vb :)) Spun doar ce mi-as dorii. Legat de muzica vreau sa anunt ca mai lucrez la un proiect, o parodie de gangster, pimp wannabe pe nume Franco Belea (da tot eu sunt ala). Cine are nelamuriri poate sa-mi puna intrebari 'indiscrete' la ID(mess)"sunt_bun_la_pat_shi_pe_covor". In rest... o sa cant atata timp cat o sa-mi faca placere ceea ce fac, daca nu o sa-mi mai placa muzica (desi nu cred), cine stie... ma apuc de teatru :))

Ms mult blogului si cititorilor sai XOXO, Andore




18 comentarii:

  1. *care avea un studio cat de cat profi (profesionist) nu profitabil :)

    RăspundețiȘtergere
  2. bravo mai! sa ai bafta!

    RăspundețiȘtergere
  3. bv andu >:D< ff tare >:D<

    :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Franco Belea = true
    Batranu Sarpe = true

    deci clar Andore = real true!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Andore, scuza-ma ca sunt asa transant insa, esti un ratat, iar parerea mea este sa te lasi de muzica

    RăspundețiȘtergere
  6. Fat Bastard, comment succint. Apreciez sinceritatea. Daca te deranjez asha tare, mai insista shi o sa ma las :)

    RăspundețiȘtergere
  7. >:D<>:D<
    Imi place...da bullet e mai bun:)

    RăspundețiȘtergere
  8. da_mi_pasii_tai3 iunie 2009 la 23:27

    Esti minunat! Esti pe drumul cel bun :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Ascultand melodia mi-am adus aminte de ceva frumos:*:*:*:*:*
    :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  10. Doar cei care nu au avut nici o pasiune in viata lor si cel mai de pret sentiment al lor este invidia ,pot da commenturi idioate ,mie chiar imi place ceea ce faci,tine-o tot asa......:*:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Andore face ceea ce`i place ...nimeni nu tre sa faca anumite comentarii absurde si sa se lege de el ..gen Fat Bastard ...omule..nu ti place..nu`l asculta!!! dar nu tre` sa faci ratata o persoana pt k nu`ti place tie cum canta !!! Andu rulzzz !!! P.S.: denisa...bullet e sub Andore din toate pdv!!! CLAR!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Andore,te apreciez sincer pentru ca faci ceea ce simti si-ti place ce iese si,cu sigurantza, sentimentul pe care il ai atunci cand esti apreciat ptr muzica ta,multi dintre noi nu ajung sa il dobandeasca vreodata,pentru ca foarte putini au curajul sa faca ceea le place cu adevarat,fara sa se lase influentzatzi de pareri negative(gen Fat Bastard...)!!!So...BRAVO Andu!

    RăspundețiȘtergere
  13. Melodia are niste versuri foarte frumoase.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi plac foarte mult melodiile tale :) Ar fi misto daca vreodata o sa se intample sa facem o melodie eu cu tine impreuna .... dar e un vis :) Stay cool si continua ceea ce faci acuma ca faci totul bine :) iti doresc numai binele omule !

    RăspundețiȘtergere
  15. Si totusi ce s-a intamplat cu Andore? Unde a disparut?

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta conteaza!