9/06/2009

Femeile (ne)cucerite...


Acum cateva ore am descoperit pe un site de intrebari o intrebare care mi-a starnit interesul.M-am gandit ce m-am gandit la un raspuns convingator si asa mi-a venit ideea sa scriu un mic articol pe aceasta tema.

Aceasta este intrebarea pusa de “Dana”:

Se vorbeste mult si cu patos despre adultere, dar nu despre dragoste. Oamenii nu vor povesti despre mari iubiri ci se dau in vant dupa mici inghesuieli.De ce oare unor barbati le face placere sa se laude cu femeile (ne)cucerite ?
Mi se pare mai mult decat nedrept, pustiitor...revoltator, mai ales ca o fac chiar si atunci cand au iubit-o pe femeia pe care acum o denigreaza...

Ceea ce este nedrept este(din definitie) stramb.Dar nu tot ceea ce este stramb este si nedrept.
Oamenii poseda un dar foarte “dragut” care se numeste “inventivitate”.Ei folosesc acest dar din foarte multe motive,in majoritatea cazurilor,personale.Si cum nimeni nu este perfect,’fabulatiile’ sunt pe masura,adica imperfecte ,false si de multe ori exagerate.
In marea majoritate baietii simpli,de cartier,cei timizi,chiar si cei de treaba isi atribuie ipostaze ce sunt rodul fanteziei. Reactioneaza vulgar fata de persoane ce nu s-au supus (sexual) la ceea ce doreau si numesc drept femei de moravuri usoare(curve) pe cele care nu le-au putut seduce.Sunt razbunatori si meschini atunci cand sunt « usturati » de atitudinea si deciziile partenerului,inventeaza,mint ca sa se scoata curati pe ei si sa poate da vina pe partenera sau pe femeia pe care nu au putut-o seduce.
Asa sunt marea majoritate de barbati,asa am fost si eu.Nu poti sa devii un barbat adevarat daca nu ai fost asa ceva.Nu poti sa seduci orice femeie daca nu ai invatat,nu ai acumulat destula experienta si nu ai facut parte din marea majoritate.
Acesti barbati din marea majoritate invezteaza(fabuleaza) lucruri despre femeile pe care nu le-au putut seduce in loc sa spuna adevarul.E usor de zis “Am avut-o si eu”,”Am stat si eu cu ea” ,desi in realitate nici macar nu au sarutat-o.Zic asta deoarece vor sa se laude in fata prietenilor sau in fata altor fete(cele credule o sa-l creada,dar de obicei fetele credule nu sunt frumoase).
Eu nu zic astfel de lucruri in fata prietenilor,prefer sa tac si sa-i aud pe ei cum se lauda(desi stiu ca mint,dar daca se simt bine facand asta…ii las).
Dar in fata altor fete frumoase pe care nu le cunosc s-au din potriva imi sunt prietene zic urmatorul lucru:”Am iubit-o si am simtit ca sentimentul a fost reciproc,dar a fost vina mea ca n-am stiut sa o pastrez”.Spunand asta nu ma astept ca fetele sa imi cada la picioare,dar cu o intonatie potrvita castigi un mare plus in fata lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza!