8/05/2009

Bancuri(2)


1)Nevasta isi surprinde sotul in bucatarie cu un plici de muste in mana.
Il intreaba:
* Ce faci mai aici?
* Omor muste…
* Si ai omorat vreuna?
* Trei masculi si doua femele.
* Dar cum le recunosti?
* Masculii i-am omorat pe o cutie de bere iar femelele pe telefon…

2)Bula vine acasa si le spune parintilor:
- Mama, tata, m-am decis. Eu ma casatoresc cu Istvan. Am fost prieteni de joaca, colegi de banca pana la facultate, am facut armata impreuna, ne intelegem bine, cu altcineva nu vreau.
La care ta-su’:
- Da bai tata, dar e ungur…

3)Vine sotul de la serviciu si-o gaseste pe sotie, in pielea goala, in spagat, pe gresie:
- Ce faci aici?
- Am facut spagatul si nu ma mai pot dezlipi, pasarica mea s-a prins ca o ventuza.
Omul vrea s-o ajute sa se ridice dar e imposibil. Il cheama si pe vecin in ajutor si vor sa sparga gresia...Dar omul nostru nu se indura, ca era prea scumpa...daca ar fi fost aia din baie mai mergea. Si iese sa mai caute ajutoare. Cand se intoarce, vecinul se juca cu sfarcurile femeii.
- Ce faci, vecine?
- Vreau s-o umezesc ca s-o putem impinge pe gresia din baie.

4)Doi pensionari stăteau în parc pe o bancă, când văd o blondă.Unul dintre ei spune:
-Vezi blonda aia? Moare după mine!
Celălalt raspunde:
-Cum aşa ?
Primul pensionar:
-Că doar n-o să moară înaintea mea !

5)- Mamaaa, tata m-a batut de doua ori azi. Nu stiu ce a avut cu mine!
- Pai, cum s-a intamplat, Bulisor?
- Prima oara m-a batut cand i-am aratat carnetul de note si a doua oara cand i-am spus ca e a lui de cand era elev.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza!