7/15/2009

One of my dream…


We are human,so we have dreams!
Unii dintre noi viseaza sa ajunga cosmonauti,fotbalisti,cercetatori renumiti,actori,cantareti,modele de urmat si lista poate continua...

Dar pe langa aceste vise importante avem si altele mai mici:”Visez sa vizitez Japonia!”,”Visez sa merg la un concert a lui Enrique!” etc.

Azi am sa va povestesc un vis de-al meu care e inradacinat in mine de cativa ani si nu vrea sa iasa(si bine face)…

Cei care ma cunosc stiu ca de mic sunt pasionat de acest joc de echipa numit ‘fotbal’.
Echipa mea favorita din Romania este Steaua Bucuresti,iar din Europa este “Liverpool FC”.De ce am spus si ‘din Europa’?Simplu…deoarece visu’ meu e legat de aceasta echipa: “Liverpool FC”.

Inainte sa va povestesc visul meu propiu zis as vrea sa va reimprospatez memoria cu cateva date despre aceasta echipa:

“Clubul Liverpool FC,a fost fondat la 15 martie 1892 de către John Houlding, proprietarul lui Anfield. Houlding a decis formarea propriei echipe după ce Everton părăsise Anfield în urma unei dispute asupra închirierii. Numele original avea să fie Everton F.C., dar a fost schimbat în Liverpool F.C. (după ce F.A. a refuzat recunoaşterea echipei sub numele precizat iniţial).

Competiţii interne:

Campioană a Angliei de 18 ori
FA Cup (Cupa Angliei) de 7 ori
Cupa Ligii de 7 ori
Super-cupa Angliei de 15 ori

Competiţii europene:

Cupa Campionilor Europeni de 5 ori: 1977, 1978, 1981, 1984, “2005(poate va amintiti finala nebuna de la Istambul)”
Cupa UEFA de 3 ori: 1973, 1976, 2001

Super-cupa Europei de 3 ori: 1977, 2001, 2005(wikipedia)”                                                                

    
Acum ca stiti cateva date desprea aceasta echipa,putem continua.

Echipa aceasta are(dupa cum spun multi) cea mai frumoasa galerie din lume!
Imnul echipei este melodia “You'll never walk alone”,care cantata de aproximativ 40.000 de oameni aproape la fiecare meci parca impinge echipa de la spate.

Acum cativa ani am vazut la TV galeria echipei cantand imnul ” You'll never walk alone” si am ramas impresionat.Am zis....wwwooooowww....si eu vreau sa ma duc pe Anfield(stadionul echipei) si sa cant macar o data imnu’ echipei alaturi de suporteri!!!
Pana acum nu am reusit,dar cum mi-a spus un om...”Ai toata viata inainte”!

ACCEPT sponsorizari =))....glumeam:D
Si acum GALERIA!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta conteaza!